Den 27-28 februari 2012 :)

God morgon på er :D

Igår skulle jag egentligen ha jobbat till tolv,men fick jobba över till fyra. Det visade sig att Johan redan gick för henne jag skulle gå för så jag fick ta lite jobb ifrån de andra :)
När jag slutade åkte jag för att hämta gumsan. De hade fruktstund så jag fick vänta en stund. Väl hemma slängde jag på mig lite andra kläder innan vi gick över till grannhuset för att greja lite. När vi kom dit höll Kent och Niklas på i köket. De hade ångrat sig så jag och surpuppan Patricia gick ut igen. Strax efter kom Kent och gjorde oss sällskap hem =P

Medan mina älsklingar busade och gnällde tog jag tag i bergen av disk innan jag fixade mat. Efter det blev det bus,mys och lite mera gnäll. Runt halv åtta fick det bli sängen för en väldigt trött gumsa.
Strax efter att vi lagt henne kom Axel,hans tjej Elin och Maja på besök. De hade med sig dricka och bullar,som de avnjöt framför "Familjen Annorlunda" - jag avstod från allt förutom teven. Det var det första avsnittet den här säsongen,som jag sett hela av. Jag brukar alltid somna ;) När programmet var slut hade jag trots sällskap nästan somnat sittandes i soffan ;D

När Axel och gänget åkt lade jag mig i soffan och somnade direkt. Min kära sambo försökte få mig att gå upp flera gånger. Runt tio släppade jag benen upp till sängen.

I morse vaknade jag klockan sex. Jag lyckades inte somna om förrän efter en halvtimme ungefär. Precis när jag somnat till ordentligt igen vaknade skruttan så då var det bara att gå upp =)
Vi startade dagen med att sätta på en maskin med tvätt och vika den tvätten som hängde. Sedan var det dags för veckans vägning och mätning. Jag är glad för att jag mäter också för ibland har jag inte gått ner något kilo mässigt,men ändå minskat i midjan och så. Den här veckan har jag gått ner 0,7 kg och minskat 2 cm i midjan samt 2,5 cm runt låren - inte illa om jag får säga det själv ;D

Efter att ha fått på oss lite kläder var det dags för frukost. Sedan satt jag på "Pippi" åt gumsan medan jag diskade lite efter frukosten samt gårdagens mys och hängde tvätt. Nu kollar gumsan fortfarande på "Pippi" och jag ska kika runt lite på datorn innan det blir bus =P

Vi är lediga så det blir nog en lugn dag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0