Delad otur :(

God kväll :D

Efter att ha lämnat gumsan på dagis i morse åkte jag vidare för att köra igång dagens första arbetspass. Klockan tolv började rasten så då åkte jag och plockade upp mamma för att sedan åka och köpa bröd. Efter det blev det lax med pressad potatis och en god kall sås med räkor i hemma hos mamma - mums mums =) Sedan blev det soffan ett tag. Jag lyckades somna en stund,det var välbehövligt :P
Rasten avslutades med en fika. Mamma bjöd på kaffe och jag på citronmuffins och toscakaka.

När dagens andra och sista arbetspass var slut hämtade jag mamma igen. Denna gången åkte vi till maxi för att handla lite. Efter att ha släppt av mamma åkte jag hemåt. Där möttes jag utav 3 glada vovsingar,en snarkande sambo samt en sovande gumsa :D

Min kära sambo hade diskat,plockat rätt och satt på våran nya fina toasits =)

Nu har vårat lilla hjärta vaknat så jag ska smita in till henne och se om jag kan få henne att somna om. Sedan blir det natten även för mig.

Natti natti :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0