2 mil igen :D

Hejsan :D

Gumsan somnade efter mycket om och men strax innan tre. Hon sover fortfarande så hon behövde nog det lilla skruttan =)
Under tiden har jag slöat med lite chips (tjuvstartade fredagsmyset) i soffan samt cyklat 2 mil. Efter att ha ätit massa skit fick jag dåligt samvete och körde ett pass :P Jag har dock inte lyckats slagit mitt rekord ännu dvs 2,4 mil på 30 minuter. Jag vet inte varför,men det tar mycket längre tid att nå 2 mil nu - jag cyklar på,som en dåre. Jag hade väl nybörjartur ;) Jag får i alla fall vara stolt över att jag faktiskt orkar cykla så långt oavsett vilken tid det tar =D

Just nu väntar jag på att min älskade sambo kommer hem så jag kan hoppa in duschen. Vi kanske tar en gemensam dusch hela familjen - det vore mysigt :P

Eftersom jag ska upp tidigt för att jobba i morgon blir det nog en lugn kväll för oss. Jag ska göra en god tacogratäng till middag och sedan blir det nog lite gott framför teven =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0