Vilken fredag ;)

Hej på er :)
 
Hoppas ni har haft en mysig fredag :D
 
Min huvudvärk försvann lika fort,som den kom så idag mår jag bra igen :P
Det fick alltså bli en tripp till Karlstad för att fixa det sista inför julen. Innan vi åkte dit åkte vi till Ingegerd och Bosse för att Kent skulle hjälpa dem att kolla på deras bilar. Där bjöds det på både fika och lunch innan vi åkte vidare. Patricia fick stanna kvar hos dem och busa,vilket jag var tacksam för när jag kom till Bergvik. Kent,som skulle möta Lars och några tyskar,släppte av mig och Sebastian så vi gick omkring själva i folkvimlet ;)
Jag blev lite sur för den bodyn jag hade tänkt köpa till lillebror,som han skulle få ha på jul,fanns inte :/ Jag hittade ingenting annat heller....
 
Efter att ha gått omkring i klädaffärerna ett x antal timmar utan att ha hittat något gick vi till Maxi för att handla lite. Då gjorde Kent oss sällskap :) Vi köpte bl a en julklapp till Patricia ifrån Eva och Roland (min mormor och morfar). Hon kommer bli sååå glad över den :D
 
Vi stannade till på Våxnäs för att köpa med massa godis innan vi åkte vidare till Välsviken. Där köpte jag en body till lillebror,som han får ha på jul,och julklappar till Kent. Eftersom han var med vet han ju vad han får,men jag slog in dem ändå - mest för att retas ;D
 
När vi kom för att hämta Patricia var hon så himla trött. Hon somnade i bilen och låg hos mig i soffan medan jag gav Sebastian mat innan jag nattade henne :P
 
Sedan vi kom hem för lite över en timme sedan har jag även hunnit med att ta ut hundarna,hämta posten samt tagit in ved så vi kan elda lite.
Nu håller Kent,Lars och Mats på och styckar i köket medan jag och lillebror myser i soffan =D Jag tror det blir en tidig kväll för jag känner mig helt slut ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0