Vem av dem är det egentligen?

Det är nästan ingen,som tycker att Patricia och Sebastian är lika,men det tycker jag :) Om jag inte visste att det är Patricia på den här bilden hade jag absolut trott att det var hennes lillebror =P Vi har flera kort,som lyckats bli nästan exakt lika t ex ett på dem,som alldeles nyfödda samt vid deras första bad. Speciellt vid badet gör de samma rörelse och min så det ser exakt ut,som samma kort! Eftersom jag väljer att inte visa bilder där de inte har kläder på sig kan jag tyvärr inte visa er,men jag tror ni förstår hur jag menar ändå :D

 

 



Kommentarer
Lena Örn

vet precis vad du menar vi har också många såna kort på barnen.. =)

2012-12-12 @ 14:38:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0