Våran torsdag :)

Hejsan :)
 
Idag tyckte Sebastian att det var riktigt skönt med massage =D Trots att de andra bebisarna gnällde till och från,vilket brukar smitta av sig,var han lugn och bara njöt <3 Jag skulle inte heller tack nej till massage ;P
 
Han hade inte gått upp lika mycket i vikt,som han har gjort förut. Jag fick några tips,som jag ska prova för att se om det hjälper. Förhoppningsvis jämnar det ut sig igen till nästa veckas vägning :)
 
Mammasamtalet gjorde susen för mig :) Det var skönt att få prata av sig med någon,som jag vet förstår. Eftersom jag känner Malin sedan förut är det så lätt att prata med henne =) Det är inte alltid en dans på rosor att vara tvåbarnsmamma och det är skönt att få höra att det är okej att inte alltid vara på topp :P
 
När vi var klara på BVC hoppade jag in på macken för att köpa något att äta innan jag åkte och parkerade vi sjön en stund. Sedan var det dags att hämta storasyster. Hon hade saknat Sebastian lite extra idag tror jag - hon pussade och kramade massor på honom <3
 
När vi kom hem hade hundarna lekt rövare. De hade smitit och rotat runt i två kartonger med julpynt. Fick slänga lite,som de bitit sönder :(
Efter att ha städat upp efter dem tog jag med dem och Patricia,som fick åka pulka,ut en sväng. Jag och Patricia tog en extra sväng till brevlådan. Barnen hade fått kort ifrån faster och farmor :D
 
Sedan har vi myst i soffan med lite frukt och musik =) Snart kommer pappa hem och gör oss sällskap :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0