Våran jul =)

God morgon =)
 
Vi har haft en riktigt mysig jul :D
 
Den 23 firade vi jul med Niklas,Ulrika och barnen. Vi åt lite julmat och bytte julklappar.
Sedan var vi hemma hos oss och spelade Bingolotto med Monica och Maja. Vi var trötta allihopa så när vi hade spelat sista Bingot åkte Monica och Maja hem och vi kröp i säng.
 
På julafton fick barnen börja dagen med att öppna några paket :)
Vi var hemma hos Kents mormor och morfar hela dagen. Vi åt jullunch,kollade på Kalle Anka,fikade och öppnade julklappar =)
 
På juldagen var vi hos min mormor och morfar. Vi åt även då en massa gott och öppnade julklappar :P
 
Igår åkte vi till Örebro för att kika lite. Jag köpte både en jacka och nya vinterkängor för mina julklappspengar :D Jag köpte även den bodyn,som jag kollat på flera gånger på Lindex,åt lillebror.
 
Idag ska jag ta med mig barnen till Molkom en sväng. De är dags för vägning igen. Eftersom Patricia har jullov ifrån dagis får hon följa med mamma och lillebror =)
Det börjar bli dags för oss att göra oss iordning så vi hörs senare :P
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0