TREDJE advent =)

Hej hej :)
 
Först och främst vill jag börja med att tala om att jag vet mycket väl att det är den TREDJE advent idag - vet inte varför jag skrev den andra (två gånger dessutom) ;D Haha! Så kan det gå :)
 
Jag och Patricia har plockat rätt i hennes rum. Hon är därinne och leker just nu så jag gissar att det är lika stökigt snart igen,om det inte redan har hunnit bli det ;P
 
Vi har även passat på att baka pepparkakor. Jag vet inte riktigt vart all deg tog vägen för det blev bara 1 ½ plåt (½ blev brända).... Kan det vara en viss storasyster,som mumsade i sig den?
 
 
Hon fick ungefär halva degen och lyckades få ihop 5 pepparkakor ;) Haha,gottegris ;P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0