Tack allihopa <3

Hejsan :)
 
Efter morgonens inlägg här och på facebook har vi blivit erbjudna av många att komma hem till dem. Tack så jättemycket,men riktigt så farligt är det inte :D Jag börSpeciellt inte nu när min kära sambo har varit hemma med ännu en fläkt,som värmer gott nu <3 Dessutom hämtade han ved ifrån förrådet och startade vedspisen så den värmer upp köket. Jag måste bara komma ihåg att fylla på med mer ved ungefär var 15 minut för att elden inte ska slockna.
 
Eftersom jag måste ha kranen på i köket för att det inte ska frysa där också passar jag på att fylla kannor så vi har vatten till oss och hundarna. Blommorna har också fått litegrand :)
 
Nu ska jag ta och beställa hem lite julklappar - det är ju inte länge kvar nu =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0