Stora killen <3

God morgon :)
 
I natt har Sebastian varit en duktig liten kille <3
Han gillar inte att ligga ensam utan vill gärna vara nära någon (det har jag säkert talat om tusen gånger förut ;D),men i natt sov han i sin egen säng från klockan tolv framtill fyra :) Då vaknade han och ville ha lite mat och fick fortsätta sova hos mig.
Patricia kom in vid femtiden för att göra oss sällskap. Hon somnade gott,men lillebror sov lite oroligt efter det,vilket innebar att jag också gjorde det.
Vid sju började vi dagen med mat för lillebror. Patricia smög ner för att kolla på teve - Kent brukar slå på Disney Junior så hon kan gå ner och kolla när hon vaknar :D
 
Sedan vi vaknade har jag hunnit göra mig och Sebastian iordning,tagit en sväng ute i snön med hundarna,burit in ved och alla kartonger med jultomtar m.m samt satt igång dagens första tvättmaskin. Eftersom det inte blev någon julpyntning igår ska jag fixa det idag - får säkert lite hjälp skulle jag tro =)
 
Patricia mår förövrigt mycket bättre idag. Hon verkar faktiskt vara helt frisk,men för säkerhetsskull får hon vara hemma från dagis idag också. I morgon däremot får hon vara där och busa av sig inför helgen ;D  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0