Sovande barn = vilande mamma :D

Hejsan :)
 
 Jag har grejat massa här hemma. Jag har tvättat,städat hundarnas rum,diskat samt lagat och ätit mat.
Dessutom har jag hunnit med att läsa för mina barn =D
Medan jag grejade var Patricia inne på sitt rum och lekte.
 
Runt tolv gick jag upp för att ge en liten ledsen kille mat. Sedan fick han,som legat i min säng och vilat,följa med ner :) Vi kikade in på storasysters rum för att se vad hon gjorde. Jag blev rätt förvånad när jag såg att hon hade somnat i sin säng =P Hon måste ha varit väldigt trött för det är inte ofta hon sover på dagen längre.
 
 Lillebror har precis somnat i babysittern :D Jag,som är mätt och belåten efter att ätit lunch,ska lägga mig på soffan och vila ett tag medan barnen sover.
 
 


Kommentarer
Diana

Tack för tipset om din fina blogg!! Så roligt att läsa om en annan tvåbarnsfamilj med många hundar! Vad har ni för hundar? Kram , Diana

Svar: Tack själv :) Ja,visst är det :D Vi har två drevrar och en petit basset griffon vende - jakthundar,som får vara med husse ute i skogen ;) kram
mammatillpatricia

2012-12-30 @ 13:30:58
URL: http://dianasblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0