Sötnöten <3

God eftermiddag :)
 
Jag och Patricia har fått lite frisk luft =D Vi tog på oss varma kläder och reflexvästarna och begav oss ut. Först tog vi med Qvittra och Stei ut en sväng innan Bessie fick följa med på en lite längre promenad. Patricia fick sitta på snowracern. Munnen gick i ett på henne ;) Eftersom jag inte hörde vad hon sa fick jag stanna hela tiden för att lyssna och svara.
När vi hade vänt hemåt blev hon tystare och tystare. Rätt som det var trillade hon av snowracern. Jag trodde att det var för att hon inte höll i sig,men jag upptäckte ganska snart att det inte var anledningen. Jag gick och tittade på henne och såg att hon höll på att somna :P
Jag ringde till Kent,som fick komma och hämta henne =)
 
Medan jag och Patricia var ute var Sebastian inne med pappa och mös. Han somnade i bilen när de hämtade Patricia och han sover fortfarande. Det är nästan ett mirakel då han har väldigt svårt att sova om han inte ligger i famnen hos någon :)
 
Nu är Kent iväg till jobbet en sväng sedan ska han sticka iväg för att köpa bingolottor. Med brist på annat blir det alltså det ikväll :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0