Snygg sovstil ;D

God morgon :)
 
Igår kväll hade jag,som vanligt,lördagsmys med familjen <3 Vi kollade på teve och åt lite godis. Patricia ÄLSKAR geléhallon,eller "pupper",som hon själv säger ;D Hon har dessutom lärt sig att det går att göra annat än att äta dem =)
 
 
Efter att ha busat för fullt somnade Patricia på ett minst sagt konstigt ställe ;D Jag hade gått upp med Sebastian,som var ledsen,när Kent ringde och sa att jag skulle komma ner och kolla. Vi skrattade rätt gott åt henne kan jag lova ;)
 
 
Precis innan hon somnade hade jag sagt till henne att det var sovdags,men hon skulle minnsann inte sova för hon var inte trött. Va? Inte trött - vi märkte det gumman ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0