Smart Jens ;P

Hej hej :)
 
Jag har skrivit ut några bilder för jag hade tänkt börja lite smått med scrapbooking idag,men jag lyckas bara skriva ut ifrån minneskortet så det blev bara några stycken. De andra bilderna jag vill ha finns på datorn och jag fattar inte hur jag ska göra för att skriva ut de bilderna. Jag får nog be min snälla sambo om hjälp :D
 
Igår hade han roligt åt mig ;)  
Jag skulle försöka skriva ut bilder då också,men lyckades inte ens få på apparaten. När jag talade om det blev vi oroliga för att den gått sönder.
Sedan frågade han om jag hade satt i sladden.
- Vilken sladd? undrade jag då eftersom skrivaren går via vårat internet och därför inte behöver någon sådan sladd. - Elsladden kanske,sa han då. 
Hoppsan,det tänkte inte jag på - hur dum får man bli ;D Haha!
- Öh,nej erkände jag då. 
- Nähä,hur tror du då att den ska kunna fungera? Har du någonsin hört talas om luftburen el?
 
Haha,så kan det gå ;D
 
 


Kommentarer
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa (preggo) morsa

Hehe att glömma sladden är ju en klassiker ;)
gott nytt år på dig!
kram

Svar: Haha =) Ja och man känner sig lika "smart" varje gång ;DTack detsamma :P Kram
mammatillpatricia

2012-12-31 @ 13:54:53
URL: http://kristinsandgren.blogg.se
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Hihi! Ojdå!
Gott nytt!

Svar: Haha =) Jag kände lite lagomt dum ;D Detsamma :P
mammatillpatricia

2012-12-31 @ 14:34:19
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0