Myser

Hejsan :)
 
Jag och lillebror har snosat i soffan nästintill hela dagen. Det märks att han tycker att det är mysigt för han har varit riktigt lugn. Han sov 4 timmar i sträck förut :D
Jag tycker också att det är mysigt,men jag hade gärna mått bättre :( Jag har mått illa till och från,just nu känner jag inte utav det. Däremot har jag huvudvärk - det pulserar i hela huvudet :/
Patricia sköter sig bra själv och har inte verkat bry sig om att mamma bara vilar - känns skönt det =)
 
Typiskt att det kommer nu. Jag ska både till barnmorskan och BVC den här veckan. Det känns inte särskilt lockande,men vi får väl se hur jag mår i morgon...
Samtidigt är det väl tur att det kom innan jul. Förhoppningsvis hinner jag piggna till ordenligt innan dess :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0