Mys med barnen och snicksnack =)

Hej på er :)
 
Jag har struntat i massa måsten och istället myst med barnen - mycket bättre <3
Vi har ätit frukt,varit ute och busat,läst och sjungit =D
Nu har vi precis ätit laxwrap till lunch - jättegott :P
 
 
 
Patricia fick en glass till efterrätt. Jag har mumsat i mig två chokladbollar,som jag snodde med ifrån frysen :) Det var det första godiset jag ätit på hela veckan - vad duktig jag är ;D
I vanliga fall brukar jag ha jättesvårt för att låta bli att äta en massa sötsaker,men den här veckan har jag inte ens varit sugen. Jag har inte tänkt på att vi har godis i skafferiet och annat gott i frysen. Kent har ätit både chips och kexchoklad. Det brukar oftast sluta med att även jag äter om han plockar fram något sånt,men inte ens då har jag känt att jag har velat ha. Vad skönt det känns :P Det syndes på både vågen och magmåttet i morse att jag låtit bli det =) Jag känner mig supertaggad nu!
Jag kan garantera att jag kommer mumsa i mig lite gott i helgen,men det kommer jag fortsätta att unna mig. Om jag är duktig 80 % av tiden så får jag fuska i de andra 20 % av fallen =)
     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0