Minus två :)

God kväll =)
 
När Kent slutade jobbet gjorde han sig iordning innan han tog med sig Patricia för att hälsa på Ingegerd och Bosse.
Medan de har varit borta har jag och Sebastian fortsatt mysa :D
 
 
Jag känner mig inte särskilt mycket bättre så jag får nog ringa och avboka mina besök hos barnmorskan samt BVC. 
 
 Vi var precis uppe en sväng och jag upptäckte att det fastnat ytterligare en mus i fällan så nu har vi två möss mindre. Jag vet inte varför de inte vill försvinna. Förra året såg vi inga efter att vi hade lagt ut gift samt fått några i fällorna,men i år vill de inte ge med sig. Jag fick slänga en av Patricias tröjor häromdan eftersom de hade bitit sönder den när den låg i tvättkorgen :( Jädra skitdjur!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0