Måndagen

God förmiddag =)
 
Jag hade fullt upp hela dagen igår plus att jag inte kunde logga in på bloggen därav min frånvaro - hoppas ni inte saknade mig alldeles för mycket ;D
 
Jag och barnen började veckan med att åka till Kristinehamn. Medan jag och Sebastian storhandlade var Patricia hemma hos mormor och mös :) Efter att ha fått lunch åkte vi hemåt.
Båda barnen hade somnat i bilen så de fick sitta kvar medan jag pakcade ihop rena kläder till Kent,plockade in kyl- och frysvarorna samt tog ut hundarna. Sedan åkte jag bort till gården för att vänta på Kent. Vi skulle nämligen iväg till Karlstad för att skriva på papper om faderskap.
 
När vi ändå var i Karlstad passade vi på att köpa julklappar. Nu är de flesta köpta. Det är bara en till,som ska ordnas plus att Sebastian kanske ska få något mer annars är vi klara. Det känns skönt att ha det gjort :P
 
När vi kom hem var jag helt slut. Somnade nästan på soffan redan klockan åtta ;) Lyckade hålla mig vaken framtill halv nio,men sedan gick det inte längre så jag tog med mig lillebror och gick upp. Storasyster kom efter och har sovit hos oss i natt - myspys <3
Eftersom Sebastian inte riktigt kunde komma till ro tog det ytterligare några timmar innan vi somnade ordentligt - runt halv elva.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0