Kusinbus =)

Hej hej :)
 
Åh,vad skönt det var att få ta en dusch i fred :P Jag kommer inte ihåg när jag duschade ensam senast. Antingen brukar båda barnen vara med eller bara ett av dem så det var skönt att få göra det själv förengångsskull =D
 
Nu har Sebastian fått lite mat och ligger bredvid mig och vilar/sover. Jag ska ta och mysa lite med honom på soffan innan pappa och storasyster kommer hem <3
Det är ännu en fördel med att Kent ska vara hemma mer - att vi kan turas om att hämta och lämna Patricia.
Han ringde precis för att fråga om jag och Sebastian ville med till Molkom för att hälsa på Lars och dem. Jag sa nej så de skulle åka dit direkt. Det blir kul för Patricia att få vara iväg själv med pappa plus att hon får leka av sig lite mer med Edvin :)
 
Jag ska ta ut hundarna samt ge dem mat innan lillebror hinner vakna. Sedan blir det mys för hela slanten <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0