Julkänsla <3

Hej hej :D
 
Jag har fått en hel del gjort idag - skönt att kunna bocka av några saker ifrån att göra listan ;)
 
Jag blev förvånad när jag såg att det låg fyra nya ljusstakar (två vita och två röda) i en kartongerna med julpynt. Jag kommer inte ihåg vart jag har fått dem ifrån. Jag har en svag aning om att jag fått dem av mormor,men jag är inte alls säker. Jag tror i alla fall inte att jag har köpt dem själv ;D  
Hursomhelst var de väldigt fina och de vita lyser upp fint i vardagsrummet =) De andra ska få stå i vårat sovrum,men jag har inte hunnit klart än. Jag har tagit en liten paus i allt fixande,men de åker fram sen när jag bestämmer mig för att fortsätta :P
 
Det har varit en perfekt dag att julpynta på eftersom det har snöat - finns det något som ger mer julkänsla än det? Tror inte det. Min julkänsla är i alla fall på topp =)
 
Kent var iväg och köpte en julklapp till mig igår. Han har tjatat och tjatat om hur bra den är i flera månader så jag är rätt nyfiken nu ;D Han säger att det är något,som jag kommer bli riktigt glad över och att det är något,som jag kommer inse att jag behöver men inte vet innan att jag behöver. Okej? Jag har absolut ingen aning om vad det kan vara. För att göra mig ännu mer nyfiken har han redan lämnat den hos sin mormor och morfar så jag inte kommer kunna kolla på paketet förrän på julaf ton -taskigt ;)


Kommentarer
Mohn i skon

Fy fasiken vad elakt att gömma paketet för dig! Kanske lika bra att du åker och hälsar på mormor och morfar på en gång... ;D haha

Kram

Svar: Haha - exakt ;) Ja,jag får nog göra det tror jag :D haha! kram
mammatillpatricia

2012-12-05 @ 18:54:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0