Go och glad kexchoklad ;)

God natt :D
 
Våran lilla kille jollrar och ler mer och mer för varje dag =) Jag blir så glad och det värmer verkligen i hjärtat när han skiner upp,som en sol när jag pratar med honom <3
Förutom när han är hungrig är han oftast en go och glad liten bebis :P
 
 
Det märks att han börjar bli lite "större" nu för han blir inte alls lika ledsen när jag lägger ifrån mig honom. Förut blev han jätteledsen om han inte fick vara hos mig (ingen annan dög lika bra),men nu gör det honom ingenting om han får sitta i babysittern eller ligga i sängen/soffan/babygymet en stund. Han vet att vi finns där även fast han kanske inte alltid ser oss :)
Dessutom gosar han gärna med pappa eller storasyster också och inte bara med mamma. Även om det självklart är hur mysigt,som helst att gosa,är det skönt att han inte behöver vara så beroende utav mamma hela tiden =D
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0