Gammalt och nytt :)

Hejsan =)
 
Monica och Maja hade köpt massa julklappar när de var utomlands. Patricia fick syn på dem igår eftersom de låg framme i fåtöljen när vi kom. Jag såg det och försökte avleda henne flera gånger,men tillslut fick hon syn på dem ändå så hon fick en present direkt - ett set med massa doktorgrejor. Den var perfekt :P Hon höll på med den i princip hela dagen :D
Även jag fick min julklapp,som var två halsband - det ena med ett P och det andra med ett S. Dessutom var det med en extra,längre halskedja,som jag ska byta till så det inte blir så trångt kring halsen. De var så fina och jag har redan invigt det ena av dem :P
 
 
Jag lyckades inte få någon bra bild så ni får nöja er med denna ;)
Det andra halsbandet fick jag av min älskade sambo när jag fyllde 18 :D


Kommentarer
Mohn i skon

Jättefina halsband :)

Kram

Svar: Tack =) Hoppas du får en trevlig jul :D kram
mammatillpatricia

2012-12-23 @ 14:50:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0