En ledsen bebis betyder en ledsen mamma :(

Hejsan :)
 
Jag vet inte om jag ska våga säga detta,men jag känner mig faktiskt bättre nu =D Hoppas att det inte blir återfall bara för att jag sa det ;P
 
Huvudvärken är fortfarande envis,men den är mildare idag så förhoppningsvis är den helt borta i morgon. Vi har tänkt åka till Karlstad för att handla de allra sista julklapparna då. I värsta fall får väl pappa och storasyster åka själva.
 
Lillebror har inte varit alls nöjd idag. Han har varit ledsen till och från och det har varit svårt att trösta honom :( Just nu sover han gott i min famn och jag hoppas han får göra det en stund så han piggnar till :)
I vanliga fall hade det inte varit några bekymmer,men eftersom jag inte mår helt hundra själv bröt jag faktikst ihop en sväng när han bara skrek :/ Det gjorde nog knappast saken bättre att jag grät,men jag kunde inte hålla tårarna borta....
 
Patricia har varit på dagis idag för att få busa av sig lite innan jullovet :P Hon var trött när hon kom hem så hon har inte gjort särskilt mycket väsen av sig än ;D
 
 


Kommentarer
Lena Örn

helt normalt att bryta ihop när man är trött och inte mår hundra dessutom alla hormoner som far runt i kroppen!! Jag bröt ihop och grina massvis titt som tätt när minstingen var bebis gör fortfarande nån gång då och då när man är trött och de blir för mycket ibland.. De är kämpigt som småbarns förälder samtidigt som det är alldeles underbart!! Kämpa på!! =)

Svar: Det blir ju så - skönt att fler faktiskt kan erkänna det =) Tack :D
mammatillpatricia

2012-12-20 @ 20:12:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0