Dags för massage igen =)

 
God morgon :)
 
Jag och Sebastian har precis lämnat Patricia på dagis och är påväg till Molkom. Det är ju torsdag igen,vilket innebär babymassage <3
Efter det ska jag ha lite mammasamtal,som man brukar ha efter att ha fått barn för att de ska se hur man mår. Dessutom ska lillebror vägas igen :P Det var två veckor sedan sist så det ska bli kul att se hur mycket han lagt på sig den här gången ;)
 
 
Tänkte göra en repris från förra veckan dvs handla och ge lillebror mat innan det är dags att massera =) Det var faktiskt riktigt smidigt för då vet jag att han är mätt i alla fall.
 
När jag tjatat färdig med Malin,BVC sköterskan,blir det lunch innan det är dags att hämta Patricia och ta helgen. Jag hinner abslout inte hem emellan så jag tänkte köpa mig något gott i Molkom :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0