Dags att sova :)

God natt på er :)
 
Idag fick det bli pizza till kvällsmat. Medan Kent hämtade den körde jag ett träningspass för att göra plats för maten ;D
Patricia,som somnade väldigt sent igår och vaknade vid halv sju i morse,var jättetrött när pappa kom hem. Hon åt litegrand innan hon somnade i fåtöljen <3
 
Efter att ha ätit mat samt myst i soffan framför Glee fick det bli en dusch innan jag smög ner i en renbäddad säng tillsammans med Sebastian =)
 
 
Gud,vad han växer fort! Han är redan två månader och börjar bli mer medveten om allting.
- Han ligger gärna och slår med armarna samt sparkar med benen :P
- Han ler och jollrar när vi pratar med honom <3
- Istället för att vilja bli buren och vara nära hela tiden kan han sova/ligga/sitta i babysittern ensam ett tag
- Han gillar att ligga på mage (en liten stund i alla fall ;D)
 
Jag tror att hela familjen har ställt om sig nu och kommit in i våra "roller". Trots att det går lite upp och ner med bl a trots har det gått mycket bättre än jag trodde - Patricia har blivit lugnare sedan hon blev storasyster. Jag var lite orolig över hur vi skulle få ihop allting,men det har flytit på bra :)
I förmiddags när Sebastian var ledsen lade jag honom bredvid Patricia,som läste,i våran säng. Då bäddade storasyster ner både sig och lillebror :) Det gjorde honom så lugn att han faktiskt somnade. Det värmde i mammas hjärta att se henne ta hand om sin bror <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0