Raka puckar ;)

God kväll :P
 
Gumsan och jag fick sällskap till kvällsmaten idag :D Axel kom förbi för att låna en cykelpump så han fick smörgås innan han åkte hemåt. När gumsan skulle säga krama honom hejdå sa hon "Raka dig" - haha ;) Det lät så kul när det kom ifrån henne ;P
 
Innan kvällsmaten fick gumsan ta en dusch och sedan leka lite inne på sitt rum. Eftersom hon frös om fötterna lyckades jag få henne att sätta på sig sina Hello Kittytofflor. Hon ville att vi skulle ta kort och skicka till "Hanna" (min älskade systeryster Johanna). Det gjorde vi såklart :) Jag passade även på att ta kort när hon satt i sitt tält,som hon också fått av moster =D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0