Klipp och väntar på besök :D

God morgon :P
 
Vi fick tag i en säng med gavel och allt samt madrasser igår. Vi sparade en bra slant så vi gjorde verkligen ett klipp :D
 
Kent valde i alla fall rätt dag att följa med till dagis. Det ösregnade så medan jag mös i bilen sprang han in för att hämta gumsan ;) Hehe ;P Ibland ska man ha tur =)
 
Eftersom Monica fick jobba över kom Axel och hans kompis för att hjälpa oss bära allting. Som tack för hjälpen bjöd vi på mat på Burger King :D
 
Monica och Maja kom för att hjälpa oss att lasta ur kärran. Eftersom vi snart ska flytta tänker vi inte montera ihop sängen än så den står i sina paket i vardagsrummet. Madrasserna däremot har jag invigt i natt. De var riktigt sköna,men hårdare än de förra,som var helt slut,så jag behöver nog ett tag på mig att sova in dem =D
 
Efter att vaknat runt sju har gumsan och jag hunnit med att ta en sväng med vovsingarna,tagit ner tvätten,som hängde ute,och hängt den inomhus istället,ätit frukost och duschat.
Nu kollar gumsan på Pippi medan jag kikar på datorn. Vi väntar på att Linn ska komma :) Vi har fått ställa in flera gånger av olika anledningar så jag hoppas att hon kommer idag. Jag har inte hört något annat så jag antar att vi får besök någon gång på förmiddagen =P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0