Bilder från Norge :)

God morgon :D

Efter att ha busat en stund samt ätit frukost och gjort sig iordning åkte gumsan,Kent och Monica till Molkom. De skulle hämta en rutschkana,som vi hittade på blocket igår. Vi har velat haft en till gumsan eftersom hon tycker det är så himla roligt att åka. Nu hittade vi denna till ett bra pris så då passar vi på att slå till ;) 
De skulle även passa på att hälsa på kusin Edvin :P 

Jag valde att stanna hemma då jag inte känner mig helt på topp. Förkylningen har kommit tillbaka och jag känner mig mest hängig så jag får vila mig istället. 

Tänkte passa på att visa er några bilder ifrån när vi var i Norge :D 



Först kvällen bjöds det på hemmagjord klyftpotatis med kyckling. Gumsan fick tjuvstarta med potatisen och åt jättebra,men så fort kycklingen kom fram var det bara den,som dög ;P



Gumsan är väldigt intresserad av någonting - jag kommer inte ihåg av vad ;)



Johanna fotograferar =D



Gumsan lånar Remis keps :P

 

Joakim gjorde ett försök att få med sig själv och Remi på bild - ni er ju själva hur bra det gick ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0