Tur i oturen!

Hejsan :P

Idag har gumsan varit med om en liten "olycka". Hon klämde fingret i toalettdörren - nageln blev lite blå och fingret lite rött,men annars verkar det ha gått bra. Hon hade dock väldigt ont stackaren :/ För att få henne att glömma smärtan en stund fick hon en liten glass,men det hjälpte faktiskt inte! Efter en stund lyckades hon komma till ro i min famn och somnade hos mig i soffan =) Hon sov gott i ungefär en timme sedan dök Mats upp och eftersom dörren var låst var jag tvungen att resa på mig vilket gjorde att gumsan vaknade :(

När Mats,som lånade datorn några minuter,hade åkt mumsade gumsan och jag i oss rester från igår kväll :P
Vi har även varit iväg till gården för att lämna mat till Kent.
Nu ska jag försöka få gumsan att sova en stund till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0