Lite ny energi =)

Hej hej :)

Efter att ha vilat på soffan en stund fick jag plötsligt lite energi ;D Fixade kycklingfilé med stekt  pommes (supergott - det måste ni prova),lite aromsmör och ketchup till lunch - en riktig kaloribomb,men åh så gott det är ;) Under tiden maten stod på spisen passade jag på att gå igenom kylen,skafferiet samt frysarna för att se vad vi behöver handla nästa gång det är dags för storhandling. Dessutom har jag slängt ihop en matsedel för nästa vecka - får se om det blir smidigare då :P Jag tycker det är sååå tråkigt att vakna på morgonen och inte veta vad jag ska hitta på för mat. Nu slipper jag det bekymret. Troligtvis blir det mer variation på maten också,vilket verkligen behövs för oss ;D Förhoppningsvis blir det roligare att laga mat också :P


 

Snart är det dags att sticka iväg för att hämta min lilla busunge :) Innan dess ska jag fylla på bränsle i bilen så jag slipper få dieselstopp längs vägen ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0