Lervälling ;D

God morgon :)

Igår kväll åkte jag och lilla familjen på lite äventyr med fyrhjulingen. Vi fastnade på ett gärde,men Niklas var där med grävmaskinen så han hjälpte oss loss ;D Efter att Kent och Niklas grejat det de skulle åkte vi hemåt igen. På ett ställe var det minst sagt lerigt och Kent fick gasa på för att ta sig fram. Resultatet blev tre leriga människor,en lerig fyrhjuling samt en superlerig släpkärra ;P Jag är glad för att det inte är jag som ska tvätta ekipaget ;)

När vi kom hem fick det bli en dusch innan gumsan skulle sova. Efter att ha tittat lite på teve smög jag upp till sängen och läste en stund. Även i natt har jag sovit riktigt gott,men det ha resulterat i huvudvärk :( Jag ska se om de går över av sig själv annars får jag väl ta en tablett.

Jag har nyss kommit hem efter att ha lämnat gumsan på dagis. Eftersom jag inte mår helt hundra (när gjorde jag det sist?) ska jag ta igen mig under tiden hon är där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0