KLANTSKALLE!!!!!!

God kväll :P

Mamma,jag och gumsan åkte till Kristinehamn runt tio. Först åkte vi hem till mamma för att lämna hennes saker samt glass,som hon köpt från glassbilen i helgen. Efter det åkte vi för att köpa bröd - massor av bröd ;) Sedan blev det maxi. Där satt vi oss och pratade med mormor och morfar,som fikade,en stund innan vi pantade och intog affären.
När vi hade handlat lite smått och gott samt stannat till vid cykelaffären för att köpa nya däck till barnvagnen åkte vi hem till mamma för att fixa lunch - supergott var det! Jag fick med en matlåda både till gubben och mig själv ;D

När gumsan och jag kom hem fixade Kent med däcken till barnvagnen innan vi stack iväg till gården för att byta däck på bilen. Jag blir så himla arg på mig själv! Jag kollade ju rotationen häromdan för att det skulle bli rätt,men jag lyckades få fel ändå! Trots att Kent talat om för mig hur jag skulle kolla gjorde jag alltså fel - pucko! Visst,det går ju fortfarande att använda däckena,men de slits tydligen mycket fortare,vilket är j-ligt onödigt! Jaja,det är bara att hålla tummarna för att vi inte måste köpa nya däck även nästa år bara för att jag varit så j-la klantig :/

Nu har vi ätit kvällsmat och slöar i soffan. Det är snart sängdags för gumsan,som ska till dagis i morgon. Helst skulle jag göra henne sällskap,men jag får nog försöka hålla mig vaken en liten stund till så jag inte vaknar i natt och är superpigg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0