Inga planer...

Hej hej :D

Jag har precis varit bort med mat till sambon så nu sitter jag parkerad i soffan igen ;P

Idag har jag tvättat,slöat lite,fixat lunch och diskat. Jag har inte hunnit med någon större vila idag heller. Jag känner att jag skulle behöva sova i kapp lite efter några veckor med dålig nattsömn. Gumsan sover inte alls lika bra längre - vaknar minst en gång varje natt och oftast får hon fortsätta sova med mig eftersom hon verkar rädd. Jag vet inte om hon kanske börjat drömma konstigt och tycker det är otäckt ??? Hon gallskriker verkligen och det är hemskt! Vi får helt enkelt köra på och hoppas att det går över. Det är ju faktiskt mysigt att ha henne bredvid sig,men jag är rädd för att hon ska vänja sig vid det och inte vilja sova ensam. Men som det känns nu får vi ta det,som det kommer - jag vill inte att hon ska behöva vara rädd för att sova!
När gumsan har somnat om sover hon oftast bra,men inte jag. Hon tar otroligt stor plats för att vara så liten ;) Hon är som en liten propeller,som far hit och dit och sparkar och knuffar på sin mamma. Även om det,som sagt var är mysigt också,sover jag allra bäst om jag får ha sängen i fred ;D

I morgon är det ju långfredag så då är Kent ledig och han har lovat att ta gumsan om hon vaknar så jag får sova ut ordentligt. Jag hoppas bara att jag kan det denna gång - brukar ha svårt för att sova ändå bara för att jag vet att hon varit vaken eftersom jag hört henne. Det är väl modersinsikten,som tar över :P

Nu ska jag snart åka och tanka innan jag hämtar gumsan på dagis. Hon har nog haft det extra roligt idag :D Dagiset ligger granne med ett äldreboende så barnen brukar gå över dit vid de stora helgerna för att fira lite med de äldre. Jag tycker det är toppen och tror att de flesta uppskattar det väldigt mycket =)

Jag hade egentligen tänkt att vi skulle vara ute och busa en stund när vi kommer hem,men jag upptäckte under min korta promenad till gården,att det blåser väldigt kallt så vi får se vad det blir med den saken. Det känns,som vi borde hålla oss inne och busa istället :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0