Glad påsk :D

GLAD PÅSK =)

Jag och min lilla familj spenderade gårdagseftermiddagen samt kvällen hos mormor och morfar. Även mamma,hennes Patrik,Maria,Anders,Sandra och Sofie var där. Vi åt alldeles för mycket påskmat och hade det mysigt :D



Vi började denna påskafton med att städa lite innan Anders,Maria och Sofie kom förbi på en fika. Vi smög över till det andra huset för att visa dem vad,som hönt sedan sist. När de hade åkt stack gumsan,jag och Kent iväg till Monica för att fira påsk med släkten på Kents mammas sida. Det blev återigen alldeles för mycket påskmat.
Sedan åkte vi hemåt för att umgås lite med Kents pappa och hans Mirja,som tittade förbi. Efter dagens andra fika tog vi en sväng bort till gården eftersom de ville se den nya traktorn. Där bjöds det dessutom på dagens tredje och sista fika :P
När vi kom hem följde gumsan med Kent till Monica medan jag stannade hemma för att ta det lugnt en stund dvs sova på soffan ;D
Familjen kom hem igen för en timme sedan ungefär. Då blev det sängen för gumsan och soffmys för oss vuxna. Det får nog snart bli sängen så jag orkar med den långa resan till Norge i morgon =)

Medan vi myser med systeryster och gänget får ni ha det så bra - vi hörs när vi kommer hem igen :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0