Dags för fredag igen :P

God förmiddag :D

Idag tog gumsan och jag sovmorgon till strax innan åtta =) Däremot var vi vakna ett tag mellan två och tre i natt. Jag vaknade av att gumsan låg inne hos sig och gnällde. Efter att ha väntat en stund för att se om hon skulle somna om insåg jag att hon inte skulle göra det så jag gick in för att trösta henne. Hon fick följa med in till mig. Trots det sov jag bra resten av natten då gumsan höll sig på pappas madrass ;P Han sover nämligen på soffan så han slipper väcka oss på morgonen när han går till jobbet.

Sedan vi gick upp har vi hunnit med att ta ut vovsingarna en sväng,äta frukost,mysa framför teven,grejat med tvätt och läst. Just nu sitter vi i soffan - gumsan tittar på filmer av henne på min mobil så jag passar på att kika lite på datorn :D

Lite senare blir det kanske en tur till Karlstad för att storhandla. Eftersom det regnar får Kent nog sluta tidigare idag så då tänkte vi se till att få det gjort =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0