Väntar på mat och Idol =)

God kväll :D

Efter kvällsmat,bad och lite mys i soffan sover nu gumsan gott - hon har börjat somna tidigt :P Idag var det bara bra då jag börjar jobba kl.7 i morgon. Det innebär,som alltid,att jag får väcka gumsan strax innan sex för att vi ska hinna till dagis i tid.
Jag känner mig inte särskilt lockad av att gå upp tidigt,men jag slutar kl.12 så jag klagar inte =) På torsdag däremot börjar jag redan kl.6.45 och slutar kl.16 - det känns inte lika roligt.

Jag sitter här och njuter av tystnaden. Kent har varit hemma en sväng,men åkte iväg igen. Han är till pizzerian och hämtar mat :D Jag åt mat förut,men han skulle köpa med så jag har lunch till i morgon :P Om jag känner mig själv rätt kommer jag att "provsmaka" lite redan idag ;)

Medan jag väntar på älsklingen tänkte jag kika runt på datorn och även på Idol när det börjar :D I söndags skulle jag ju titta på det,men jag hann aldrig med det. Jag blev fast vid datorn ;) Igår däremot tittade både jag och Kent och det var väl som vanligt - ingen större skillnad från andra år =D

Ha en trevlig kväll och god natt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0