PW o sjukdom :/

God morgon :P

Det blev en riktigt PW ute i stormen igår - lilla Stei fick följa med =) Det tyckte han om :D
När vi kom tillbaka efter cirka 1 timme ordnade vi kvällsmat innan vi myste en stund innan gumsan skulle sova. Kent och jag spenderade resten av kvällen framför teven.

Jag kröp till kojs strax efter tio för att vakna igen runt tolv av att lilla skruttan var vaken (det var samma sak igår natt). Hon fick ligga hos mig i våran säng och somnade om. Vi sov till fem innan hon tyckte det var morgon - det höll inte jag med om ;D Hon fick välling i sin säng,men istället för att somna blev det blöjbyte följt av ännu en flaska välling. Gumsan somnade dock inte om och har inte sovit något sedan dess. Däremot har hon gjort nummer två flera gånger. Även hennes pappa är dålig och hennes mormor hade magsjukan häromdan så jag känner mig inte särskilt positiv just nu - vill inte att familjen ska vara sjuk :/
Jag har dock inte känt av något än (peppar,peppar).
Det blir alltså inget möte på jobbet för mig idag och inget dagis för gumsan. Istället får vi hålla oss hemma och hoppas på att mina älsklingar blir bättre och att de inte smittar någon annan.

Ha en bra dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0