Mycket bra resultat =)

Hej på er =D

Jag är sååå seg - blir nog sängen snart.

I morgon ska jag köra järnet med träning m.m. Jag har fuskat supermycket den här veckan :/ Men nu tar jag nya tag :) Jag tänker INTE ge upp bara för att jag haft några dåliga dagar,nej nej absolut inte! Jag har varit så duktig hittills så jag kommer köra på :D

Sedan den 11 juli har jag gått ner 8,5 kg. Det kanske inte låter så mycket,men det är 0,8 kg i veckan - jag är SUPERNÖJD :P Trots att jag vet att jag inte kommer gå ner allt tills slutet av November (det skulle innebära ett minus på 1,3 kg i veckan),som var mitt mål från början,känner jag att jag kommer lyckats =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0