Lyckades =)

Gumsan har vaknat och jag har piggnat till efter lite vila så nu ska vi snart ta och städa =) Jag hittar inte hammaren så jag har inte fått upp några tavlor,men däremot några bilder på gumsan samt några teckningar,som hon gjort,pryder nu ena väggen :D Förhoppningsvis kommer hammaren till rätt när jag städar annars får jag helt enkelt ta tavlorna någon annan dag.

Jag har lyckats få över bilderna på datorn nu. Det gick inte att bara överföra så jag fick kopiera och greja,men nu finns de i alla fall där :)



"Hjälp mig,mamma". Ärmarna är liiite långa ;)



Lilla sötnosen =)



Gumsan ute på promenad :P



"Ska jag verkligen ha det här på mig,mamma?"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0