Jobb = Bloggtorka!

Hejsan hejsan :D

Jag fick hoppa in och jobba idag - därav bloggtorkan ;) Det lär inte bli bättre under helgen då jag också jobbar. Eftersom jag slutar nio både fredag och lördag kväll och börjar tidigt morgonen efter ska gumsan och jag sova hos mamma båda nätterna. Hon ska dessutom passa lilla skruttan :P
I morgon jobbar dock mamma till fyra och jag börjar tolv så då ska mormor och morfar passa gumsan tills mamma slutar - det blir nog toppen :)
Eftersom vi ska äta frukost hos mamma i morgon hinner jag nog inte med att skriva något inlägg då. Sedan kommer jag nog inte ha någon dator under helgen så vi hörs nog på måndag igen - ha det så bra allihopa =D

Jag har förutom jobb hunnit med ett träningspass - härligt :) Det har regnat och åskat,men nu lyser solen igen så jag hoppas att det blir en promenad när vi ätit. Jag tänkte jag skulle komma iväg för att plocka de där svamparna innan någon annan tar dem ;D

Nej,nu ska jag fixa ihop något att äta :)

Ha det bäst :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0