God morgon,god morgon :P

God morgon :D

Idag ska skruttan och jag äta frukost hos mamma. Gissa vem,som tar sovmorgon just då? Jo,lilla tjejen sover fortfarande - jag hoppas att hon vaknar innan åtta så jag slipper väcka henne. Typiskt att hon sover länge när vi ska åka bort ;)

Efter frukosten ska vi åka till Karlstad. Där börjar vi med ett besök på sjukhuset. Mamma ska nämligen på mammografi. Sedan ska vi nog fördriva tiden på Bergvik för kl.11.50 ska jag till Smart eyes på synundersökning. Jag brukar alltid gå hos synoptik,men denna gången ska jag prova något annat ;D

När jag är klar blir det förhoppningsvis en sväng på stan =)

Nu har gumsan vaknat - skönt då behöver jag inte känna mig dum,som väcker henne! Jag ska ta och göra henne iordning innan jag går igenom skötväskan för att se att allt är med :D Sist,men inte minst,blir det en sväng med vovsingarna innan det är dags att åka =)

Ha en bra dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0