Efter träning seg =)

Hejsan =)

Jag har nyss duschat efter dagens träningspass så nu blir det vila innan mamma kommer. Hon slutade jobbet kl.13 sedan skulle hon hem en snabbis innan hon åker vidare hit - hon har för övrigt våran bil :D Hon fick låna den då vi ändå inte skulle ha den plus att hon gärna ville komma idag och då hade det blivit så mycket åkande fram och tillbaka annars.

Efter att gumsan fått lunch sov hon en stund. Hon somnade i sin säng utan välling nästan direkt :P Hon vaknade dock när jag tränat klart. Efter ett blöjbyte lade jag tillbaka henne i sängen sedan gick jag in i duschen. Gumsan verkar dock inte vilja somna om så jag ska nog smyga ner och göra iordning en flaska välling åt henne - hon behöver verkligen sova =D

Jag ska också försöka få mig några minuters sömn innan mamma dyker upp :P

Ha en trevlig lördag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0