Bort med storlek 74 =)

Hejsan hejsan =)

Nu har jag plockat bort alla kläder i storlek 74 (nästan i alla fall,finns något enstaka plagg hon kan ha fortfarande). F r o m idag är det storlek 80 och 86,som gäller =) Det känns lite sorligt på något sätt att veta att hon inte kommer kunna använda de andra kläderna :( Samtidigt är det lite kul att se att hon växer och blir större ;D

Jag har inte satt upp några tavlor och dylikt ännu då jag fick göra mat istället. Medan gumsan åt fortsatte jag med maten och torkade ur kylskåpet lite då något läckt. Sedan gick vi bort med mat till Kent. Vi mötte honom och Niklas halvvägs så vi behövde inte gå särskilt långt :D

När vi kom hem blev det sängen för gumsan =) Själv sitter jag och äter samt kikar på datorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0