Äntligen lite sömn :)

God morgon/förmiddag ;D

Idag känner jag mig,för första gången på länge,rätt utvilad. Gumsan vaknade runt sex. Efter att i myst i sängen en stund och sedan bytt blöja tog hon nappflaskan,som låg på hennes golv,och började "tutta" på den. Jag såg det,som ett tecken på att hon ville ha välling ;) Hon fick det i sin säng och hör och häpna hon somnade om ;P Vet ni vad? Hon har inte vaknat än! Hon hade sömn att ta igen - hon vaknade tydligen kl.4.30 hos Monica igår. Stackars Monica,som fick gå upp så tidigt och sedan jobba hela dagen :/

Jag somnade om vid sju och vaknade till några gånger. Jag funderade på att gå upp varje gång,men sängen var varm och go =D Klockan halv tio tyckte jag dock att det var dags att ta ut vovsingarna så det har jag gjort nu. Jag ska strax äta frukost sedan ska jag greja lite innan det blir en promenad :P

Våran nya hundgård kom äntligen i onsdags =) Kent och Monica satte upp den igår,men eftersom vi inte vet om Stei kan smita (vilket han inte borde,men det stoppar kanske inte honom) får de vara inne tills gumsan och jag kommer tillbaka efter promenaden. Då kan de få gå ut :) Jag får hålla koll på dem!
Det ska bli såå kul att se hur de reagerar när de,efter flera månader inomhus,får komma ut i hundgård igen :) De kommer absolut bli helt överlyckliga =D Jag med för den delen - jag slipper ha dåligt samvete för att hålla dem inne :)

Jag ska ta och fixa iordning frukost innan jag svimmar - vi hörs senare :P

Ha en bra dag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0