Våra Ullaredsfynd :D

Några av våra Ullareds fynd:



Väggtexter,tavelramar och scrapbookingmaterial :D



Den här jackan hoppas jag att gumsan kan ha nästa vinter :P



En klänning i strl.98 och kofta i 104.



Denna kofta är det strl.92 på. Den är väldigt stor så jag tror att gumsan kommer kunna ha den lääänge =)



En pyjamas i strl.110/116 (långärmad + byxor). Linnet och trosan är en annan pyjamas i strl.98/104.



Det här nattlinnen köpte jag i rosa också. Det ena är i strl.98/104 och det andra i 110/116. Gumsan hade inte en enda pyjamas/nattlinne i de större storlekarna så jag passade på att köpa eftersom det var superbilligt!



Denna ram passade,som handen i handsken med kortet på gumsan :P

Förutom detta köpte vi massor av saker bl a giftfria färgpennor,skotork,julklappar,presenter och godis =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0