Väldigt bra lösning =)

God morgon :P

Idag vaknade jag strax innan sju. Jag ringde min kära sambo för att se om han försovit sig eftersom han inte sagt "Hejdå",som han brukar. Han var allt på jobbet. Han hade inte velat gå upp för han tyckte att jag skulle få sova när jag var ledig :)
När jag pratade med Kent hörde jag gumsan säga något,men sedan blev hon tyst så jag låg och drog mig några minuter. Efter en stund ropade gumsan på mig så då hämtade jag henne och lade oss i sängen. Vi läste ett par böcker innan vi gick ner och fixade frukost till gumsan.
När hon ätit klart letade jag fram numret till tandläkaren och ringde dem. Vi hade nämligen inte fått någon tid till gumsan ännu. Det löste sig faktiskt väldigt bra - vi fick en tid redan idag =D Klockan 14.10 ska vi alltså befinna oss i Molkom för gumsans allra första tandläkarbesök. Jag är lite spänd för hur det ska gå ;)

Efter att ha bokat tiden ringde jag Kent för att tala om det så han vet sedan blev det frukost för mig. Jag hade kokat ägg och det ville gumsan också ha så hon åt igen.

När vi ätit klart diskade jag medan gumsan plockade av bordet och gav till mig :D Sedan sprang hon omkring och busade massor.
Nu ska jag sätta på dagens första maskin med tvätt och ta det lugnt ett tag innan det är dags att starta dagen på allvar ;D

Hoppas ni får en riktigt trevlig tisdag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0