Ullared <3

God morgon =D

Vi hade en riktigt trevlig dag i Ullared igår :P Den blev dock väääldigt lång ;) Vi åkte hemifrån kl.5 och var hemma igen runt kl.21.30. Då kom Monica med de små,som hon varit barnvakt åt. Vi plockade ur bilen sedan läste jag en bok för gumsan i hopp om att hon skulle somna,men det gjorde hon inte så det fick bli välling för damen =)

Klockan var mellan 9 och 9.30 när vi var började våran shoppingtur. Herregud,vad mycket folk det var! Det gick knappt att gå därinne. Lite väl mycket trängsel för min smak annars var det trevligt :D Kent och Lars gick tillsammans och jag och Kicki tog det lugnt. Vi delade upp oss vid barnavdelningen eftersom hon har en kille och jag en tjej :P Efter att ha spenderat vääääldigt mycket tid på att dregla över massa fina kläder gick vi vidare mot leksakerna. Innan vi kom fram dit hade vi lyckats tappa bort varandra! Jag hade ingen mottagning på mobilen så jag fick nästan panik efter ett tag. Min kära sambo lyckades ringa till mig och tala om att vi skulle mötas vi en kassa för att överlämna det vi hittills handlat till gubbarna för de skulle gå ut ;)
På väg dit sprang jag på Katrin och Martin =D Efter att ha pratat med dem en stund gick jag och mötte de andra.

Kicki och jag var klara runt kl.14.30. Då hade vi lyckats tappa bort varandra en gång till under tiden vi gick omkring ;D
Kassaköerna var långa så vi fick vänta ett tag innan vi kom fram. Väl framme vid kassan hjälptes jag och Kicki åt att lasta upp alla saker medan gubbarna plockade ner dem i kassar - bra samarbete =P

Nu åt jag och Kicki mat - det var välbehövligt då vi inte ätit något sedan frukost. Sedan tog vi en sväng i skoaffärerna för att hitta några bra gymnastikskor åt mig,men det fanns inga,som dög åt mig ;D
Vi avslutade dagen på Ullared med ett besök på netonet där jag köpte en ny mobil =) Jag var riktigt skeptisk då de bara hade pekskärms telefoner. Jag har aldrig varit särskilt intresserad av att ha en,men efter mycket tjat från sambon fick det bli en ändå - gissa om jag är nöjd med den? Jajamänsan,det är superbra och den var lätt att lära sig :P Vad har jag lärt mig utav detta? Jo,att jag kanske ska lyssna på min älskade sambo oftare ;D

Jag hade hoppats på sovmorgon idag,men icke! Jag vet inte vad klockan var när gumsan vaknade,men vi gick ner strax innan åtta och då hade vi legat däruppe och myst några timmar. Det var dock väldigt trevligt så jag klagar inte alldeles för mycket ;) Gumsan var nämligen på ett riktigt goshumör så mamma fick mycket kramar,pussar och gos <3
Efter att ha ätit frukost tog Kent med sig Stei och Bessie ut i skogen så Qvittra är inne med oss.
Nu ska jag ta och försöka få ordning på allt vi köpte igår - en hel del!
Jag är riktigt nöjd med alltihopa :D Jag ska ta några bilder så ni får se några av fynden ;)

Ha en riktigt mysig söndag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0