Uppdatering =)

Hejsan :P

Gumsan sover,jag vilar och Kent är ute i skogen och grejar.
Jag slutade kl.14 idag. Då kom Kent och hämtade mig sedan åkte vi till Monica,som passat gumsan eftersom Kent jagat.
När vi kom hem lade vi gumsan och passade på att ta igen oss ett tag. Jag ser att klockan börjar ticka iväg så jag får nog väcka gumsan om en stund så hon kan somna tidigt idag. Vi ska nämligen upp tidigt i morgon - jag börjar jobba kl.7.

Igår hade jag ju delad tur. Under min 6 timmar långa rast höll vi på och grejade ute - rensade i förrådet för att få plats med lite grejor,körde iväg skräp till gården och eldade samt bar in 2 ½ pall pellets. Efter det åt vi rester ifrån fredagskvällen innan vi vilade en stund. Kent och gumsan skjutsade mig till jobbet. Medan jag jobbade var de hos Anders och Maria och sedan hos Monica.
Jag sov över hos mamma.

Nu har min lilla älskling vaknat så nu ska vi fixa något att äta till henne - jag är mätt efter allt godis jag vräkt i mig :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0