Svammel,svammel ;D

Hejsan =)

Nu är veckans andra träningspass avslutat :D Jag är riktigt svettig och go kan jag lova - körde järnet ;) Jag ska strax stoppa i mig mat innan jag kliver in i duschen.

Gumsan,som inte somnade förut,sover gott nu. Efter att grejat och ätit mat var det dags att sova.

Gumsan och jag har fixat och donat här hemma hela förmiddagen. Vi har bl a varit bort till gården och hämtat en byrå,som nu står i mitt och Kents sovrum. Den är sååå snygg! Den är inte särskilt speciell,men det är något med den,som jag bara älskar ;P När vi har flyttat till den nuvarande renoveringsprojektet (där byrån kommer ifrån) kommer den att stå i gumsans rum - den kommer passa perfekt!
I morgon ska jag fylla byrån med mina och Kents kläder så jag kan plocka upp gumsans kläder i större storlekar. Sedan kommer vi säkert kunna få undan lite andra grejor också.
Nej,nu börjar det bli väldigt mycket prat om den där byrån - vi byter ämne tror jag ;D

Jag har bestämt för att morgondagen kommer att bestå av massor av bus med gumsan plus att jag ska få ordning på alla grejor. Just nu ligger allt lite varstans så det går knappt att hitta någonting - min kära sambo blir tokig när han inte hittar det han ska ha! Jag går nämligen och plockar väääldigt mycket och sedan glömmer jag bort vart jag har lagt sakerna - inte bra! Så i morgon ska jag få ordning på detta!

Åter till nuet - när gumsan vaknar ska vi göra oss iordning för att åka till mamma =)

Ha en riktigt mysig dag :P



Kommentarer
spiderchick

sv. jag har fått ziperallen. Googla så kommer du säkert till hemsida :-)



/S

2011-10-21 @ 12:45:34
URL: http://spiderchick.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0