Sovdags :P

Hejsan =)

Efter att ha jobbat plus varit på möte hämtade jag gumsan på dagis :D När vi kom hem tog vi med oss vovsingarna in så de slapp vara ute i regnet. Resten av eftermiddagen/kvällen bestod av massa bus :) Jag hann med lite träning också. Jag passade på att köra ett pass medan mina älsklingar åt kvällsmat. Vi fick nämligen smörgåstårta på mötet så jag var inte direkt hungrig.

När vi lagt gumsan fick det bli en dusch innan vi blev sittandes framför datorn (Kent) och teven (jag). Det är ju faktiskt onsdag vilket betyder "Bonde söker fru" och "Hawaii five-O". Vi somnade dock i soffan till det sist nämnda. Jag vaknade i sista pausen så jag tog ut vovsingarna en sväng innan jag såg slutet på serien.
Nu ska jag ta och krypa till kojs. Jag jobbbar kl.7-12 i morgon så det blir en tidig morgon igen.

Natti natti!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0